Kodėl būtent aš turėčiau įsteigti „Rainbow Challenge“ klubą savo mokykloje?

Keletas statistinių duomenų suprasti kodėl svarbu kurti „Rainbow challenge“ klubus mokyklose.

4 iš 5 Lietuvos LGBTQAI+ moksleivių teigia, kad iš jų bendraklasiai ir mokytojai turi homofobinių ir (ar) transfobinių nuostatų (TJA, 2021).

2 iš 3 Lietuvos  15-17 m. LGBTQAI+ moksleivių teigia patyrę diskriminaciją savo mokykloje (FRA, 2020).

3 iš 4 Lietuvos LGBTQAI+ moksleivių nesijaučia saugūs būdami mokykloje (LGL, 2015).

1 iš 3 moksleivių, turinčių psichosocialinę negalią, jaučiasi diskriminuojamas savo mokykloje.

1 iš 4 moksleivių vengia bendrauti su bendraklasiais turinčiais negalią.

Kas kitas, jei ne Tu? Tai, kad esi šiame puslapyje jau pirmas žingsis link saugesnės ir draugeškesnės mokyklos kūrimo. Nyderlandų patirtis rodo, kad „Rainbow Challenge“ klubų atsiradimas mokykloje padeda atkreipti mokyklos bendruomenės dėmesį į svarbias problemas, skatina dialogą ir padeda sumažinti diskriminacijos paplitimą mokykloje. Kodėl? Nes moksleiviams yra lengviau girdėti moksleivius, o ne viską žinančius ir išmanančius suaugusiuosius!

Kas tai per iniciatyva?

6 žingsniai padedantys įkurti „Rainbow Challenge“ klubą savo mokykloje.

Share:

Susiję tekstai: